2013. december 31., kedd

2013 - képekben

Csináltam egy kis éves visszatekintőt a burattináták tükrében.

Január-februárban a Békéscsabai Napsugár Bábszínházban próbáltam az Egy korszerű boszorkány hétköznapjai-t.

 

A február-vég is nagyon klassz volt, hála az angyalnak, akit Pap Katának hívnak - meg persze Körmöczi Györgynek és az Aranyvackor kiadói különdíjának, amit a Pozsonyi Pagonytól kaptunk, ezért a pályázatunkért:
http://www.pagony.hu/az-angyal-akit-kormoczi-gyorgynek-hivnak

Kovács Eszterrel és Pap Katával az Aranyvackor díjátadón

Március idusán, amikor derékig jártunk a hóban, tévéfelvétel készült Bódogról és Szomorilláról. 


Április elején a Vojtina Bábszínház felújította A farkas és a hét kecskegida című burattinátát.


Ebben az évben kétszer is bemutattuk az Ebcsont és nyúlcipő-t: június végén és november közepén.
http://burattinata.blogspot.hu/2013/11/ebcsont-es-nyulcipo.html


Az Amika cukrászdája szeptember végén mutatódott be a Ciróka Bábszínházban.


Nem az én burattinátám, de életem álma egyszer egy ilyen nagyszerűt írni: Gimesi Dóra A mindentlátó királylány című szövegét mindenesetre rendezni is csodálatos volt! Az előadás bemutatója október elején volt a Vaskakas Bábszínházban. 


December eleje: Mumus a padláson a Mesebolt Bábszínházban. A szövegkönyv Rákos Péter azonos című meseregényéből készült.



Burattinátákban gazdag év volt! Nagyon hálás vagyok mindenkinek, akivel idén együtt dolgozhattam! Köszönöm!

Boldog 2014-et kívánok minden kedves idelátogatónak!
Találkozzunk jövőre is!

Nincsenek megjegyzések: