2011. szeptember 28., szerda

Beteg-bágyadt Nagymama-dal

Szökhetsz, futhatsz, menekülhetsz!
Azt ne hidd, hogy elkerülhetsz!
Nem jutsz messze! Hagyj csak bátran
égve forrón, itt, az ágyban!

Visszajössz még, ahogy százszor!
Nem halok meg egy kis láztól!
Enyém leszel, úgy, mint régen!
Visszanyerlek, Egészségem!

Refrén:
Mert egy nap vagy kettő, de mondjunk hetet:
elmúlik a láz - és én jobban leszek!
Futok és úszom. A sportot elunva,
csak átugrom sörözni az Örökzöld Klubba.
Tán tévézzek egész nap? Ó, ugyan, kérem!
Helyette bridzselek kétszer egy héten!
Tangózom, csocsózom, sziklára mászom...
Aktívan élek - de én így imádom!



Egy kis kuc-kuc, némi hapci
énrajtam már nem foghat ki!
Itt fáj - ott fáj, a láz is éget,
mégsem várom én a véget!




Refrén:
Mert egy nap vagy kettő, de mondjunk hetet:
elmúlik a láz, és én jobban leszek!
Futok és úszom. A sportot elunva
csak átugrom csörögni az Örökzöld Klubba.
Vagy tévézzek egész nap? Ó, ugyan, kérem!
Helyette bridzselek kétszer egy héten!
Tangózom, csocsózom, sziklára mászom...
Aktív egy élet - de pont így imádom!

3 megjegyzés:

eszterda írta...

fergeteges! olvasgatjuk a lányokkal! Köszi!

Kolozsi Angéla írta...

Nagyon örülök! Majd Rab Viki zenéjével lesz az igazi, amikor Kocsis Rozi előadja Sipos Kati bábjával! :) Már alig várom!

eszterda írta...

hú, az nagyon jó lesz! várjuk!:)