2010. április 14., szerda

Késdobálás céljából felkért hölgy dala

Amilyen csöpp, olyan bátor!
- így beszélnek rólam.
Nem is félek konyhakéstől,
ha röpül, valóban!

Szállt már felém tantó, bárd, sőt!
tőr, és svájci bicska,
vajazó kés, japán kard is...
Bár az, mondjuk, ritka.

De sosem rettegek,
itt karcolás nem eshet,
nem féltem röppenő
pengéktől én e testet.

Mert célt Ő sose vét,
a Késdobáló Úr!
Olyannyira ügyes,
és olyan szép, hogy juj...

Szeme éles mint a sasé,
de sajnos nem látja:
karcolás, bár nincsen rajtam,
szívem eltalálta.

Késdobáló Úr, imádom!
Ugye Ön is szeret?,
Öljön meg a késeivel,
csak ne mondjon nemet!

Nem féltem röppenő
pengéktől én e testet
csak szeressen viszont,
s akkor itt baj nem eshet!

Mert célt Ő sose vét,
a Késdobáló Úr!
Olyannyira ügyes,
és olyan szép, hogy juj...

Nincsenek megjegyzések: