2010. április 2., péntek

körbe

azt mondták körbenőttem őt
és megszülettem nélküle
de nem hiányzott nem talán
csak annyira amennyire

minden gyereknek kellene
egy egykorú egy pontolyan
egy másik én egy másik ő
tüköriker ki pontosan

úgy érez gondol tesz és vét
létezik mint az Én igen
s mert pontolyan mert ismerős
nem kell mellette félni sem

azt mondják körbenőttem őt
az első rémület után
csak az dobolt hát persze per
s nem-jellemzőn az önutá-

lat elkerült de érdekelt
hogy számon kitől kérhető
mégis ki lenne hogyha én
ki lettem volna hogyha ő

neme neve se tudható
nézem a köldökcsonkomat
mi mindent nőttem körbe én
fogat hajat és csontokat

mert gyenge volt túl-harcos én
de haragszom most igen
hogy nincs már mindig fél leszek
körbenőtt végleg azt hiszem

1 megjegyzés:

梓彤 írta...

latszik nem ilyen helyet kell nekem jarni,
magyar verse nem ismertlik egy kolfoldi embernek,aki csak kinairul olvos.
de neha jo hangzik hogy olvosok magyar emberek.
chiafi ;-)